מזל דגים הורוסקופ חודשי ינואר 2016

לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל דגים בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

 

 

 

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל דגים וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה שלו מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים בנסיגה עד האמצע השנה הדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. הדגים מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל דגים שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית של מזל דגים מבשרת על תקופה רווחית ביותר במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות. תעשו ספורט, אימצו אוכל בריא ומגוון.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,636
Rate this post