מזל דגים: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

מזל דגים, יכול לחוש עייפות וישנוניות במשך כל החודש. עדיף לו לדחות פעילויות הדורשות הרבה אנרגיה או מעורבות בפרויקטים במיוחד במחצית השנייה של החודש. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים חייב לנסות להימנע מקונפליקטים החודש.

קריירה וכסף
המאמצים של מזל דגים מופנים החודש כלפי פעולות קולקטיביות או פעילות שנוגעת לקהילה. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו את מזל דגים להשתתף בכנסים, פגישות, אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים, קונצרטים או פעילויות אחרות שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה מזל דגים יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי מזל דגים הוא מאוד פעיל במהלך החודש, אפילו יהיה תחת לחץ מסוים. הדגים יכולים להרוויח הרבה כסף, אבל זהירות, הסיכון של הפסדים נוכחת גם הוא.

אהבה וזוגיות
החלק הראשון של החודש מזל דגים מאד פעיל בחיי האהבה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים חי עם מעין קדחתנות. אם הדברים יהיו טובים או פחות טובים זה תלוי במפה האסטרולוגית של כל אחד מכם. בכל מקרה, נסו להשתלט על המצב. בין הסיבות האפשריות שעלולות לגרום לריבים וויכוחים, הכסף נמצא במקום המוביל. במהלך חודש חיי האהבה של הדגים קשרים באופן משמעותי עם חיי החברות או עם פעילות קבוצתית. החלק האחרון של החודש מביא כמה הבהרות, אבל לא מספיק. הבהרה הסופית תגיע רק בעוד כמה חודשים ורק אז אתם תדעו מה בדיוק המצב בנושא האהבה. למעשה, חיי האהבה של הדגים נכנסים לשלב מסובך.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים כרגע הוא בכושר גופני טוב. עם זאת, יהיו לו קצת בעיות בדרכי הנשימה. נסו לנוח יותר!

[google1]
[facebook_like_button]