מזל דגים הורוסקופ חודשי יוני 2016

מזל דגים החודש צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי יהיו כאלה שיבינו אותן לא נכון. על פי המלצת הורוסקופ חודשי מזל דגים טוב יעשה להיות יותר צנוע ויותר פרקטי כשמדובר מערכות יחסים עם הסובבים אותו. יש תקופה טובה מאוד במחצית השנייה של החודש או למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

 

 

 

קריירה וכסף
השמש ביחד עם מרקורי מעוררים את רוח ההרפתקה  והיצירתיות. זה יכול לעזור לכם לנצל את כישרונותיכם וגם לנצל נסיבות חיוביות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, מאדים הוא מאוד פעיל ודוחף את מזל דגים לכיוון פעילות אינטלקטואלית, חדשנות ויזמות. כל אלה יכולים להפיק תועלת מהאנרגיה של מאדים, עם יש מטרות ברורות ואין את הנטייה לפעול בפזיזות או בחוסר התחשבות. ממוקם בבית העבודה של דגים, ונוס רוצה לקדם עבודת צוות ושיתוף פעולה. מבחינה כספית, המצב הוא מספק ואפילו ניתן לבצע השקעה.

אהבה וזוגיות
יופיטר, שליט בית הזוגיות של הבתולה, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון חיובי. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל דגים, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות המצב הוא די טוב. הבריאות משתפרת, הלחץ פוחת, מצב הרוח מצוין. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל הכיף. הגיע הזמן לצאת לפעילויות פנאי או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פעילות גופנית באופן סדיר.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,722
Rate this post