מזל דגים הורוסקופ חודשי יולי 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשי יולי 2016

מזל דגים מתפתה להכניס תחת סימן שאלה את הפרויקטים העתידיים, אשר פתאום נראים לו לא מציאותיים ואי אפשר להשיגם. כתוצאה מכך, לא מומלץ לקבל החלטות פיננסיות חשובות ועד סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב חדש, מרקורי בנסיגה וזה מאפשר לדברים מסוימים מן העבר לצוץ פתאום. יש גם הסיכון לריב עם חבר או חברה מאד קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

 

קריירה וכסף

בית העבודה של מזל דגים מאד פעיל, אבל מתוח, ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדגים "יזכו" בהרבה מתח בתחום המקצועי החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל דגים שלומדים משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבור שוורים בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.

אהבה וזוגיות

זה נראה כאילו שהדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה כי מרקורי נמצא שוב במסלול ישר. בסופו של דבר, בחיי הזוגיות הכל חוזר לנורמאליות לאחר תקופה סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות. על פי אסטרולוגיה חודשית עדיין יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו עם ההורים או הבית. לשים לב איך תטפלו בבעיות האלה, במיוחד במחצית השנייה של החודש. גם בתקופה זו יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בנוגע ליחסים, למשפחה או לבית. מזל דגים חייב לפעול בקור רוח, לתקשר ולהיות הגיוניים.

בריאות

החודש הזה לא נראה להיות קל ונוח, עבור מזל דגים, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. יש לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז. לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,916
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...