מזל דגים: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


רבים מאלה שהם בני מזל דגים יהיו מלאי התלהבות, פשוטו כמשמעו, בעיקר בתחום המקצועי, אך לא להגזים עם עומס העבודה, כי בקושי ניתן יהיה למצוא מספיק זמן להירגע. מומלץ להתחיל פרויקטים חדשים שעד עכשיו היססתם להתחיל בשל חוסר הביטחון.

 

קריירה וכסף
חודש יולי 2014 נראה אידיאלי עבור חופשות, נסיעות מאשר בפעילויות בעבודה, אבל מזל דגים לא יכול לוותר על עבודה, כך שקיים צורך דחוף לנסות להיות יותר מרוכז ויעיל בעבודתו. תנסו למצוא פתרון פשרה ולשלב עבודה והנאה בהרמוניה ככל האפשר, וזאת במיוחד שעל פי תחזית אסטרולוגית חודשית לא הולך להיות קשה. הכוכבים אוהבים אתכם ויעזרו לקדם כל דבר שתעשו, ללא מאמץ גדול. הם ידאגו שתהיו במקום הנכון בזמן הנכון וכדי להשיג הצלחה. נוכחותו של יופיטר בבית הקריירה של מזל דגים מביאה לא רק הזדמנויות בתחום המקצועי, אלא גם סיפוק כספי. בסופו של דבר אתם נהנים מכל זה במשך שנה שלמה.


אהבה וזוגיות
חודש יולי 2014 הוא מלא ברומנטיקה ואושר. לפי אסטרולוגיה חודשית זה נראה שנוכחותם של יופיטר והשמש מביאה אירועים משמעותיים במישור הסנטימנטאלי. בזכות שילוב זה, אתם נלהבים ביותר, מלאי תשוקה, צוהל, ומוכנים להרפתקה. כמו כן, יש לכם הרבה מזל. ב-13 ביולי מרקורי מופיע ומביא איתו חדשנות ואת עליצות. יופיטר יעזוב בקרוב, אבל מקומו נתפס על ידי כוכב האהבה, ונוס, מה שמביא חושניות.

בריאות
אתה בכושר מקסימאלי ומרגישים טוב מאוד מבחינה פיזית. לפי הורוסקופ חודשי יש לכם אנרגיה ואתם מרגישים נהדר גם מבחינה נפשית. אין לכם סיבות לדאוג לגבי מצבכם הבריאותית. עם זאת, עדיף להיות זהירים וכדי למנוע חריגות. תקופה זו נראה אידיאלי עבור פעילויות כגון ריקוד, הספורט שאתם אוהבים, פעילות גופנית באופן כללי.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=9ZUrZfFxvHI