מזל דגים הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של הדגים יכול לגרום למריבות במשפחה. הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לדגים אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל דגים הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל דגים יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות
זה נראה כאילו שהדברים חוזרים למצב התקין בהדרגה כי מרקורי נמצא שוב במסלול ישר. בסופו של דבר, בחיי הזוגיות הכל חוזר לנורמאליות לאחר תקופה סוערת, עם מצבים מבלבלים ואי הבנות. על פי הורוסקופ חודשי עדיין יהיו בעיות לפתור, אבל אתם בדרך הנכונה. חלק מהבעיות היו עם ההורים או הבית. לשים לב איך תטפלו בבעיות האלה, במיוחד במחצית השנייה של החודש. גם בתקופה זו יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בנוגע ליחסים, למשפחה או לבית. מזל דגים חייב לפעול בקור רוח, לתקשר ולהיות הגיוניים.

בריאות
החודש די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי הורוסקופ יש לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על דגים להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,646
Rate this post