מזל דגים: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

עד אמצע החודש מזל דגים לא ירגיש הכי בנוח, אבל לאחר מכן כאשר כל תשומת הלב מופנית אליו הוא יתחיל לפרוח.לפי אסטרולוגיה חודשית, תרצו לקבל כמה שיותר חיבה או לפחות באותה מידה שאתם נותנים. תהיו נדיבים כרגיל, אבל חייבים להקפיד ולא להזניח את הרצונות ואת צריכותיכם. בתחילת החודש לדגים תהיה תחושה שמשהו היטל  קללה עליהם ושכולם רוצים לעשות להם רק רע. לאחר אמצע החודש תתחילו להירגע וגם הדברים יסתדרו מעצמם.

קריירה וכסף
החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל דגים יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.


אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים התקופה של החודש הזה זאת תקופה יותר קשה, כי מרקורי בנסיגה ועובר בין שני בתים. זה יוצר מצבים לא ברורים. בני הזוג יעמידו אתכם במבחן בתקופה שיש להם בעיות בריאות או קשורות לקריירה. לפיכך יש לצפות לאכזבות, אבל באופן כללי אין מה לדאוג ליחסים. מערכות היחסים החזקות ביותר הן אלה המבוססות על הידידות ועל שותפות. בחלק הראשון של החודש בני מזל דגים שהם לבד יזכו בפרשת אהבה סוערת.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי החודש הזה לא נראה טוב מאוד מבחינת הבריאות, אבל אתם לא צריכים לדאוג. יהיה קשה יותר לפי הורוסקופ בחלק הראשון של החודש, אבל לאחר מכן המצב ישתפר. כדי למנוע בעיות בריאותיות פוטנציאליות, הדגים חייבים להיות זהירים ולנוח, להקדיש זמן לפעילות גופנית, לאכול נכון ולא להסס לקחת מינרלים, תוספי מזון וויטמינים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=z8PKFxGOAN8