מזל דגים הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016החודש לפי הורוסקופ חודשי בני מזל דגים סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף

החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל דגים יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.

אהבה וזוגיות

לפי היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שנעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, מזל דגים, כי שבתאי, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה , והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור הדגים המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות

המצב המתוח ממשיך, לכן ההמלצה של אסטרולוגיה חודשית היא שאתם חייבים לעמוד על המשמר כשמדובר על מצבכם הבריאותי. תהיו זהירים ותתייחסו למצבים הקיימים ולבעיות. כמו כן, אתם מתמודדים עם מצבי סטרס ואז יהיה טוב לחפש דרכים חדשות להילחם בלחץ. יש להימנע מקיצוניות לגבי דיאטות אשר יכולות לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,538
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...