מזל דגים: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

החודש בני מזל דגים סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף
שיתופי פעולה ואינטראקציה עם הקהל או לקוחות בולטות מאוד בחודש הזה. מזל דגים קיימת אפשרות של הישגים מקצועיים שיביאו כסף, חתימה על חוזים חדשים או ביסוס של שותפויות. בנוסף, אתם תחת ההשפעה של משולש בין הכוכבים יופיטר – שבתאי אשר נוצר בין הבית הכסף והתעסוקה של הקשתים מה שיוביל ליתרונות בזמן פעולה, עידוד ויציבות. בקיצור, מצפה חודש פרודוקטיבי למדי עבור הקשתים. מצד שני, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם צריכים להיות זהירים איך אתם מנהלים את הכסף שהרווחתם, כי החודש הזה אינו תקופה הכי טובה עבור השקעות. גם כן לשים לב לקרנות, הלוואות, אינטראקציות עם הבנקים, רשויות המס או ביטוח.

אהבה וזוגיות
בגלל שוונוס ממוקם בדיוק בבית מזל דגים האהבה נמצאת בכל מקום. המחצית הראשונה של החודש, לפי הורוסקופ חודשי תהיה תחת הסימן של הרמוניה, רווחת הכללית וההנאה. אתם אופטימיים, אנרגטיים, חושניים. יתרה על כן, באמצע החודש בבית השלישי של הדגים מורגשת הנוכחות של יופיטר, אשר יישאר כאן כמעט שנה. כל הדברים האלה יחד מעניקים לכם סיכויי ההצלחה הכי טובים. הכל יתנהל תחת תשוקה, תקשורת והרמוניה במישור הסנטימנטאלי.

 

בריאות
כל הדברים שקשורים לבריאותכם הם טובים החודש ואין לכם שום סיבה לדאגה לגבי מצבכם הבריאותית. זה נראה שאתם לא נחשפים להשפעות שליליות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הצד הזה. יותר ספציפי, חודש זה מביא לפי אסטרולוגיה חודשית אפילו שיפור של מצב הבריאותי אם אתם זקוקים לזה. יש לנצל מצב זה כדי לשפר עוד יותר את המצב הפיזי.

[google1]
[facebook_like_button]