מזל דגים: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


מזל דגים מתלהב מרעיון אשר רודף אחריו די הרבה זמן. אתם חושבים על איך תוכלו להפוך אותו למציאות ומה הם הצעדים שעליכם לעשות כדי שהכל יסתדר כפי שאתם רוצים. תסמכו על היכולות הארגוניות שיש לכם ותתכננו בזהירות את הדברים. לכל דבר יש התחלה.

 

קריירה וכסף
מבחינת קריירה, החודש הזה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה מועיל מאוד להתחיל שותפויות חדשות או שיתופי הפעולה. כל שותפויות יפעלו על בסיס חזק מאוד וצפויות להיות רווחיות. מזל דגים חייב לנתח בזהירות כל ההזדמנויות, לבחור את השותפים בקפידה ורוב הסיכויים הם להצליח. למי יש שעובד כשכיר מסתמנת תקופה פחות טובה בשבוע השני של החודש. אתם תהיו תקועים מבחינה כספית ותצטרכו  להתמודד עם מצב מלחיץ מאוד. תיגשו לבעיה עם דיפלומטיה וסבלנות. יש להיזהר איזה סוג של מסמכים אתם חותמים. תקראו הכל בזהירות על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות בהמשך.


אהבה וזוגיות
בית האהבה ושל הזוגיות של מזל דגים נמצא תחת ההשפעה של ונוס. הכוכב ההרמוניה,החושניות והרומנטיקה ישפיע לטובה על היחסים של הדגים. לפי הורוסקופ חודשי, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לדגים הבודדים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו בחייהם. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות
החודש הזה לא נראה שיהיה קל ונוח, עבור מזל דגים, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז . לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=RLxxu7JUQI8