מזל דגים: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

לצאת עם חברים או לצאת באופן כללי זה לא הצד החזק של מזל דגים בחודש הזה. עד אמצע החודש, על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים יעבור הרבה רגעים של בדידות ומסיבה כלשהי הוא יעדיף את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת ייתכן שאתם או משהו ממשפחתכם יפתח נושא רגיש שקיים כבר כמה זמן.

 

קריירה וכסף
על פי אסטרולוגיה חודשית מדובר על תקופה תוססת מבחינה כלכלית. זה נראה שאתם מושפעים  באופן חיובי על ידי מרקורי, ונוס, והשמש. מזל דגים עסוק עכשיו יותר בצד החומרי של חייו ובגלל זה כל האנרגיה כולה מרוכזת בכיוון זה. הסיכויים הם לטובתכם ואפשר לדבר רווחים נעים מבחינה פיננסית, עם זאת, אתם תהיה חשופים לסיכוים. מזל דגים חייב לפעול בזהירות כדי להשיג התקדמות, להגיע להישגים ולסיפוק באמצעות העבודה אשר הוא עושה.

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ממושכת שבה נהניתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים יעזוב, לאחר תקופה של כמה חודשים שבהם הוא שיבש את הדברים בנושא האהבה. המתח ירד ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא חודש של אהבה, הרמוניה ואווירה חיובית בתוך הזוגיות. אלה אשר מחפשים עדיין את האהבה יזכו בהיכרויות עם אנשים חדשים.

בריאות
למרבה הצער הלחץ יתחיל לתת את אותותיו. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי משימות בעבודה או בבית. תנצלו כל רגע פנוי לצאת או להירגע עם המשפחה. ההשפעה של מאדים תסייע ובאופן כללי המצב הפיזי והנפשי הוא טוב. תהיו זהירים מאוד בכל זאת כי יש סיכון של תאונות.

[google1]
[facebook_like_button]