מזל דגים: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


יהיה די פשוט וקל, על מזל דגים להסתכל בראיה כוללת על מצבו על וכך, על פי אסטרולוגיה חודשית ניתן יהיה להתרכז ולקבל החלטות חשובות מאוד עבורו. מזל דגים מתחיל לחשוב בגדול ולוקח על עצמו גם אחראיות גדולה יותר וגם ממוקד במטרות לא פשוטות. אתם תתקדמו לאט, אבל בטוח.

קריירה וכסף
תנועת הנסיגה של מאדים, יכולה להביא לשינויים בקצב העבודה ואפילו עשויה להשפיע על החיים המקצועיים. משהו משתנה, הדברים אינם אותו הדבר. מזל דגים ירגיש מצבי רוח סותרים, חוסר חשק, ירידה במוטיבציה או פתאום אמביציה ונטיות אגרסיביות. אתם חייבים תשומת לב רבה כדי לתעל את האנרגיה, על איך לשחרר את האומץ בפעילויות , איך להעריך את הסיכונים בפעולות שלהם במקום העבודה. מומלץ, על פי הורוסקופ חודשי לא להתחיל פרויקטים חדשים, לעסוק במתן פתרון לבעיות מסוימות, ולארגן מחדש את העבודה. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים, אבל יש להיזהר בניהול הכסף.


אהבה וזוגיות
תחזית אסטרולוגית חודשית מבשרת על תקופה מורכבת, מכיוון שמאדים מתחיל לסגת מבית היחסים. יהיו הרבה התרחשויות בלתי רגילות ואירועים שקורים בחייכם אשר ייקחו אתכם לכיוונים לא צפויים. בנוסף תהיה לכם נטייה לחזור אל העבר. ייתכן שתחדשו מערכת יחסים מזמנים עברו או יעלו נושאים שלא היו ברורים מספיק באותו הזמן. המאפיינים של תקופה הזו נעים בין יריבות, קנאה, אהבה, שנאה. עכשיו תוכלו להבחין אם יש לכם מערכת יחסים יציבה.

בריאות
שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת הורוסקופ היא להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה, להימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא, לקחת זמן למנוחה. בדרך הזו אתם תישארו עם הראש מעל המים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=jntXbSzxG58