מזל דגים: הורוסקופ אפריל 2015


אם אתם בני מזל דגים, תנסו החודש לשים בצד את אנוכיותכם. בחלקו הראשון של החודש, על פי הורוסקופ חודשי  יהיו קצת בעיות בריאותיות ומצד שני הרווחים הכספיים יהיו טובים למדי. מדובר על חודש די עמוס, עם הרבה היכרויות של אנשים חדשים, אך בסך הכל מדובר על תקופה טובה מאוד.

קריירה וכסף
המשולש יופיטר ושבתאי מקל על הנתיב הקריירה שלכם ויכול להביא הישגים יפים לאלה שעוסקים בחינוך, תרבות או עיתונאות.
כמו כן, שיתופי עבודה מרחוק תוכיח שהיא רווחית ומצליחה מאד. יופיטר שולט בבית הכסף שלכם ביחד עם השמש ומרקורי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הצלחה הפיננסית מובטחת, רכישה רווחית או הכנסות נוספות של כסף. החודש יביא לבני מזל דגים הוקרה מבחינת הקריירה, הן מבחינת הכסף, אבל מאחורי ההישגים האלה, יש הרבה עבודה. בכל מקרה, הדבר הכי חשוב ולעבור ארגון קפדני כי הלחץ בעבודה רק גדל כל יום.

אהבה וזוגיות
לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס חוזר למסלול ישר ומשהו מתחיל לזוז סוף, סוף. לפי אסטרולוגיה חודשית אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועים מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש לה משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של הדגים. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות לאושר העתידי. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים של מזל דגים.

בריאות
למרבה הצער הלחץ ייתן את אותותיו. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי משימות בעבודה או בבית. תנצלו כל רגע פנוי לצאת לטיול, להירגע עם המשפחה. ההשפעה של מאדים תסייע, ובאופן כללי המצב הפיזי והנפשי הוא טוב. תהיו זהירים מאוד בכל זאת כי יש סיכון של תאונות.

[google1]
[facebook_like_button]