מזל גדי: הורוסקופ נובמבר 2014


בימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי נמצא במצב רוח לא משהו ונוטה להתבוננות פנימית. מזל גדי מעוניין יותר בבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה שלכם, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

 

קריירה וכסף
מסלול הקריירה של מזל גדי לפי תחזית אסטרולוגית חודשית נשאר מסובך למדי. אתם תידרשו להמשיך להשקיע בבניית העתיד עם סבלנות, עקשנות, להבין שיש צורך להתמודד עם מגבלות מסוימות, לציית לכללים מסוימים. אתם מתבקשים, למעשה לעשות מאמץ ששווה לעשותו, גם אם התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. בחלק האחרון של החודש מבטיח לגדעים הצלחה, הכרה או הישג נוסף בקריירה שלהם. אפשרי שתיתקעו בפרויקטים ישנים יותר. לגבי הכסף החודש, המצב הקשתים די מתוח והרבה תלוי בשותפים או עמיתים לעבודה.

 

אהבה וזוגיות
החודש הזה מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שתיצור את הביעות.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות, חוסר מנוחה ובמיוחד האווירה של חוסר שלווה גורם לכם להרגיש לא טוב. לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי נמצא תחת לחץ והוא זקוק לשסתום שדרכו לשחררו. תעשו ספורט, תרקדו, תצאו לטייל ותנוחו.

[google1]
[facebook_like_button]