מזל גדי: הורוסקופ מרץ 2015


החודש מזל גדי יהיה ביחסים מאד טובים עם כל הסובבים אותו, בין אם זה חברים, שכנים או משפחה. זו תהיה תקופה חיובית לזרז פרויקט שהתחלתם או לתכנן דברים לקיץ. ייתכן גם שבאמצעות קרוב משפחה תקבלו הזדמנות לשפר את ההכנסות אז תנצלו זאת.

קריירה וכסף
הנוכחות של מרקורי וונוס מורגשת גם במישור הקריירה, כך שאתם תיהנו מהזדמנות והצלחות בקריירה. מזל גדי עובד קשה ואת והתוצאות לא יאחרו להופיע. הבוסים יהיו מרוצים מהעבודה שאתם עושים, תקבלו תגמולים וגם הכרה חברתית. ההצלחה מובטחת ללא מאמץ גדול מדי. לפי הורוסקופ חודשי אתם מתקשרים בקלות עם אחרים, עובדים בצורה יעילה והקשרים יכולים לעזור להתקדם בקריירה. מבחינה כלכלית, הדברים נראים די טוב.

אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מסתורי למדי, בזכות נוכחותו של ונוס. אתם מחפשים עומק ברגשות, מנתחים כל דבר אשר קשור למישור הסנטימנטאלי, מזלזלים בדברים שהם טאבו. בסוף החודש ונוס עוזב את הבית התשיעי של מזל גדי ובכך, הם יש עדיפות ליחסים ואהבה ממרחק. בנוסף, הדגש הוא על תקשורת שכלי ורוחני.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש אתם תרגישו שאין לכם הרבה אנרגיה, אך תחזרו לעצמכם במהירות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם דינאמיים ותמיד בתנועה. כניסה של יופיטר למזל שלכם תגרום להתעוררות נפשית וגם פיזית. זה כמובן ישמח אתכם, כי הוא יישאר כאן במשך שנה.

[google1]
[facebook_like_button]