מזל גדי: הורוסקופ ינואר 2015


אם אתם מזל גדי, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא יהיה לחצוץ במקום העבודה, עד כמעט אמצע החודש ינואר 2015. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שכדאי לו להימנע לקחת על עצמו מהתחייבויות שהוא יודע שהוא לא יכול לעמוד בהן, במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

קריירה וכסף
כניסתו של מאדים למזל שלכם, על פי אסטרולוגיה חודשית מסמל תחילתה של תקופה של כמה חודשים פעילים מאוד, מלאי יוזמות ושינויים. ייתכן שחלק מהשינויים יהיו כתוצאה של אילוצים אבל הם עשויים להיות פתחים להתקדמות בקריירה. מאדים מעניק לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד את עצמכם. הוא מביא אתכם לתוך תחרות ויריבויות לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
חיי האהבה והזוגיות שלכם הם כמו בטנגו: צעד קדימה, שניים אחורה. ייתכן שבחלק הראשון של החודש ינואר 2015 לא יהיו בעיות רבות מדי וזאת על פני השטח. אבל אם אתם תשימו לב שמתחת לנורמאליות תתחלו לראות, איכשהו, פרטים קטנים שמשבשים את הכל. רצוי מאד לא לאמץ את ההתנהגות של היען. לפי הורוסקופ חודשי עבור מזל גדי הפרטים האלה יגרמו לו תסכולים או סלידה בעיקר בחלק השני של החודש. תקשורת היא המפתח לכל הבעיות: תקשורת פתוחה, בונה, נדיבה, ללא רמיזות, האשמות או עלבונות.

בריאות
תיזהרו, מדור, על חודש עם הרבה סיכון. הניגוד מאדים – אוראנוס עלול להיות מסוכן, אולי בעיקר אתם אוהבים ריגושים ולא לשמור על הגבולות. תשמרו על עצמכם, בגלל שהמחלות שמופיעות עכשיו קשה יותר לטפל בהן ועם השלכות לטווח ארוך.

[google1]
[facebook_like_button]