מזל גדי: הורוסקופ חודש מאי 2015


אל תכננו לעשות הרבה דברים החודש, מפני שאתם חסרי אנרגיה וגם רצון וזה אומר שטוב לא למתוח את הגבולות. יהיה לכם מספיק זמן לכל דבר, אבל עכשיו הגיע הזמן להתנתק מהכל ולבלות קצת זמן עם עצמכם. בזמן האחרון מזל גדי הקדיש לאחרים יותר מדי זמן.

קריירה וכסף
מזל גדי יודע בבירור מה הוא רוצה מהקריירה שלו ולפי כך הוא פועל עם סבלנות, דיפלומטיה ונחישות. הוא גם ימשוך אנשים סביבו ויצליח להרכיב צוות טוב. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תצטרכו לעבוד קשה, הלחץ יהיה גבוה וזה ידרוש מחשבה הגיונית ויכולת ביצועים וקבלת החלטות. כדי שתצליחו עליכם להגדיר את סדרי העדיפויות, לעובד באופן שיטתי ויעיל. אם תנהלו נכון את הדברים תוכלו להטיל על אחרים חלק מהבעיות כדי שתורידו מהלחץ. מבחינה כספית הדברים מסתדרים די טוב.

אהבה וזוגיות
חודש מאי הוא חודש שיעמוד תחת הסימן של אהבה. ללא ספק, מזל גדי נהנה מההשפעה החיובית של כוכבי הלכת נוגה והשמש, אשר יעניקו לו אומץ לפעול ישירות ולהשתחרר מתסביכים. במערכת היחסים הכל יהיה מלא ברגשות, חושניות, זוהר, הבנה טובה ותקשורת. לפי הורוסקופ חודשי התשוקה וקסם ישתלטו על כל מה שקשור לאהבה חדשה. אם אתם כבר נמצאים במערכת יחסים, אנחנו מדברים על חיזוק המערכת.

בריאות
הלחץ העבודה יכול החודש ייתן את אותותיו ובעיות בריאותיות יכולות להופיע. יתרה על כך, לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי נמצא במצב של נסיגה בעוד שמאדים נמצא בבית המחלות של הגדי. עם זאת, תוכל להימנע מכל הבעיות הבריאותיות אם תשמרו על אורך חיים מאוזן. שימו לב לבעיות הנוגעות למערכת הנשימה, מערכת העצבים, לכתפיים, זרועות וידיים. לא למהר כאשר אתם משתמשים בכל מני חפצים כי הסכנות נובעות מלחץ או חוסר תשומת לב.

[google1]
[facebook_like_button]