מזל גדי הורוסקופ חודשי פברואר 2016

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, החודש הכל הופך להיות קל יותר אם מזל גדי ייקח אחריות על הפעולות והבחירות שלו. סוף, כל סוף, אתם מגיעים למסכנה, שלא יכולים להמשיך קדימה אם אתם לא סוגרים את כל החשבונות עם העבר. החודש זה הזמן המושלם, כדי לגלות את המקור של כל המכשולים.

 

 

 

קריירה וכסף
בחודש זה מזל גדי יפגין הרבה יצירתיות. כולם יבחינו בכישרון ובמקוריות שלו. בדרך הזו, מזל גדי יחזק את עמדתו ויפתח מיומנויות. לא לפספס שום סיכוי, סיכוי להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכך אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות. הדברים מסתדרים מבחינת הקריירה לצד הטוב ביותר. מבחינה כספית, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מסתדרים מספיק טוב, אבל חייבים להיות פיכחים ולא לבזבז בלי תועלת.   

אהבה וזוגיות
נדמה שהדברים מתחילים להירגע, ושינויים קטנים מתרחשים, הודות כניסתו של ונוס למזל דלי. לפי הורוסקופ חודשי אתם מרגישים, ומציגים מקוריות, עצמאות וצורך למרחב וחופש. ייתכן שתתחילו קשר חדש, אם אתם פתוחים לזה, בזכות השמש בבית האהבה. יכול להיות אפילו רומן עם מישהו מרחוק. אם אתם נמצאים במערכת יחסים יציבה, הגיע הזמן שיהיה מעט רענון, להיות פתוחים לחוויות חדשות.

בריאות
לפי המלצת הורוסקופ, הגדי חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,326
Rate this post