מזל גדי: הורוסקופ חודשי פברואר 2014

על פי המלצה של אסטרולוגיה חודשית מזל גדי חייב לתכנן כל צעד לפני שהוא עושה אותו. עם מרקורי רטרוגרד בבית התקשורת ותנועה של מזל גדי, אין אמצעי זהירות או אמצעי בטיחות שנחשב מופרז.

קריירה וכסף
כוכב ונוס, השליט של בית הקריירה של מזל גדי החל לחזור מנסיגה, והוא מה מצבם של הדברים ומה לעשות. מעכשיו, לפי הורוסקופ חודשי וונוס מסוגל להדריך את מאדים השאפתן שנמצא בבית הקריירה של מזל גדי וביחד יכולים לעשות עבודה טובה. כך, יש לכם מטרות, אסטרטגיות ומה שנותר לראות זה איך אתם תסתדרו עם הפרטים. ייתכנו, אבל כמה, בעיות: מרקורי, מי שאחראי על התחייבויות היומיומיות, סביבת העבודה, הוא רטרוגרד בין 6 ל- 28 בפברואר 2014, סימן שמזל גדי צריך לעבוד בזהירות, מסודר, בקפדנות, כדי למנוע שגיאות אפשריות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. החודש הזה לפי תחזית אסטרולוגית יהיו רווחים פיננסיים לא רעים בכלל. עם זאת, היזהרו איך אתם מנהלים בחלק השני של החודש את העניין הכספי.


אהבה וזוגיות
לפי הורוסקופ חודשי, מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות של מזל גדי, אולי חיובי ביותר בשנת 2014! ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית מזל גדי בסוף ינואר ומסיים סיבוב של סיבוכים, חסימות או חוסר יעילות. ונוס ניכנס לגדי בתחילת נובמבר 2013, והיה בנסיגה בחודש דצמבר ובינואר 2014. התקופה הזו של שלושה חודשים, למרות שזה לא היה יותר מדי נוח, זה בטח הייתה עשירה באירועים משמעותיים. עכשיו הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה. ונוס יכולה להציע, סוף סוף, את המתנות שלו: אהבה, בילוים ומצב רוח טוב. עם ונוס לצד יופיטר, בשבילכם יש לא יהיה רק יום אחד שליום האהבה, אלא 28!

בריאות
החזרה של ונוס מנסיגה מביא אופטימיות  ומצב רוח טוב עבור מזל גדי, אבל לא מבטיחה שמירה על הבריאות. למרבה הצער, החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות של מזל גדי. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=NbEax9RnMbs