מזל גדי הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל גדי הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016מזל גדי תמיד רוצה לפתור את הדברים הקטנים, לנתח כל פרט וזה עוזר לו ללמוד לעומק נושאים שונים, על מנת לחקור מצבים ואנשים. אמרים שהשטן מתקיים מפרטים ובשבילכם הביטוי הזה יהיה תקף יותר מתמיד החודש. אל תפסיקו עד שאתם לא תגלו מה שרציתם.

קריירה וכסף

בחודש יולי מזל גדי יגיע יותר בקלות להצלחה. באפשרותכם להשיג תוצאות יפות מאוד בלי יותר מדי מאמץ. ונוס מביא עמו את הזדמנויות רבות וגם עזרה בתחום הקריירה מצד אנשים משפיניים. הדגש, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה על עבודת צוות או עבודה מרחוק עם אנשים חדשים. מבחינה כלכלית, הדברים הם די טובים ואתם נהנים מרווחים ממקורות נוספים מאלה הרגילים, כמו השקעות למשל.

אהבה וזוגיות

חודש יולי יהיה מלא רגשות עבור מזל גדי. אתם מרגישים צורך עז לחיבה וכל הרגשות הם מלאי עוצמה ותשוקה. הכוכבים יעזרו, במיוחד יופיטר אשר יכול להביא יחסים מיוחדים. עם זאת, הדברים אינם רק ורודים, בגלל המיקום של כוכבי הלכת מאדים ומרקורי המביא צרות. לפיכך, עלולות להתרחש בעיות תקשורת, חילוקי דעות,וויכוחים. בנוסף, על פי הורוסקופ חודשי המיקום של כוכב הלכת נוגה, והניגודים בין שבתאי-נפטון מביאים עמם תקוות שווא ואשליות בעקבות בחירות שגויות.

בריאות

מבחינת הבריאות לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים הם חיוביים עבור מזל גדי. בדרך זו אתם תתגברו יותר בקלות על הבעיות והאכזבות. תרכזו את האנרגיה שלכם בדברים חשובים באמת. הגדיים מוגנים על ידי הכוכב שבתאי, כך שניתן יהיה לעבור מעל מכשולים. תנצלו את היופי של הטבע ותתמלאו משמחתו.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,521
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...