מזל גדי: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

מאד מומלץ לשים בצד את האגו וללמוד להקשיב וללמוד מטעויות. בחלקו הראשון של החודש, על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי יצטרך להתמודד עם קצת בעיות בריאותיות. מדובר על חודש עמוס היכרויות עם אנשים חדשים אבל בסך הכל מדובר על תקופה מאד טובה.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על רווחים כספיים, כאשר הכסף יגיע ממקום העבודה או משיתופי פעולה עם עמיתים בתחום. את שאיפות ויכולות שלכם גורמים לבוסים לחשוב ברצינות על קידום של מזל גדי. כוכב הלכת שבתאי יעודד פיתוח שותפויות ועסקים. מי שחושב לפתוח עסק בעצמו זה הזמן המתאים ביותר לעשות זאת. ייתכן שסכום כסף לא צפוי יגיע מקרוב משפחה רחוק יותר.

אהבה וזוגיות
החודש יופיטר נמצא במקום עם השפעה חזקה ויוודא שהדברים יסתדרו לצד הטוב ביותר ויספק פתרונות וחלופות לכל מני בעיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הכל הולך לכיוון הנכון. גם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל גדי , תעניק אווירה מרעננת והרבה רומנטיקה. הסיכוי למצאו אהבה החודש הוא סביר בתנאי שאתם באמת רוצים זאת. אלה אשר נמצאים במערכת יחסים יוכלו לחזק את חיי הזוגיות על ידי בילוים משותפים.

בריאות
על פי הורוסקופ אתם תתחילו את תחת השפעתו של מאדים שנמצא בבית המחלות אבל, אל דאגה, לקראת סוף החודש אתם תנשמו לרווחה כי מאדים יעזוב את הבית הזה. תמשיכו לדאוג לעצמכם ולשים לב לכל מה שקשור לבריאותכם. היזהרו מדלקות ופגיעות מכל סוג שהוא.

[google1]
[facebook_like_button]