מזל גדי: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


אם אתם מזל גדי, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו לחצים במקום העבודה, עד אמצע החודש. רצוי להיזהר בחודש הזה גם מכמה בעיות בריאות. דבר נוסף הוא שיש להימנע מהתחייבויות כבדות במחצית השנייה של החודש ובשבועיים הראשונים של החודש הבא.

 

קריירה וכסף
המסלול של בני מזל גדי בקריירה נראה די מסובך. הם ימשיכו להשקיע, לעבוד הרבה ומרגיש שצריך להשתלב על פי כללים מסוימים. אתם עושים מאמצים בעניין זה, אבל זה שווה את זה, ומסיבה זו עליכם לפעול בסבלנות ובכוח, כי התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית מביא הצלחה, הוכרה והגשמה בקריירה. ייתכן שתחזרו לפרויקטים ישנים יותר. בתוכנית הפיננסית, המצב נראה די חזק, דברים רבים תלויים עמיתים, שותפים עסקיים.


אהבה וזוגיות
אתם לקרת תקופה מועילה מאוד וחשובה בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות של מזל זה די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי הורוסקופ חודשי, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות
עליכם להיות ערניים וקשובים לכל בעיה בריאותית, שכן מרקורי נמצא בנסיגה בעוד שסטורן נמצא בבית בריאות של מזל גדי. לכן, יש לנהוג בפיקחות, במתינות ואיזון, כי בעיות בריאות יכולות להתרחש בכל עת. לא להזניח את המוחה ואל תיקחו על עצמכם את הסיכון של הקיצוניות ואימצו תזונה בריאה. בנוסף, אל תשכחו שפעילות גופנית תעשה רק טוב.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=VzyerfAYpaE