מזל גדי הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל גדי הורוסקופ חודשי נובמבר 2016עבור מזל גדי החודש עלולות להתרחש בעיות קשורות לתחרות בתוך המשפחה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל גדי יכול לפגוש אנשים חדשים רבים, הן בעבודה והן בזמן הפנוי. האגו בכל התקופה הזאת רק הולך וגודל וזה לא מבשר טובות.

קריירה וכסף

מיזמים, שיתופי פעולה, יחסים עם לקוחות, מתחרים וכו" הם הגורמים המדרבנים את מזל מאזניים במהלך כל החודש. הרצון לעשות יותר ולקבל סמכות מניע אתכם למקסימום. האינטרס הכלכלי חזק אבל גם הצורך נראה הרבה יותר גדול. במילים אחרות, על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי יכול להתקדם באופן מרהיב, אבל הוא חייב להילחם, להתמודד עם מצבים לא צפויים ולעשות מאמצים גדולים מאי פעם. אתם נתונים לכל כך הרבה לחץ ומתוח ובגלל זה אתם נוטים להתפרץ בקלות. קחו את זה בקלות, תגדירו סדרי עדיפויות, תכננו, תחשבו טוב לפני שאתם עושים או אומרים משהו. אם תשמרו על קור הרוח והרגוע, אתם תצאו מנצחים.

אהבה וזוגיות

השליט של בית האהבה של מזל גדי יופיטר, נמצא בעמדה חזקה, אבל הוא מותקף מכל הצדדים, לכן, חיי האהבה של מזל זה יהיו רועשים, אבל, יציבים למדי. לגבי מערכות יחסים מבוססות הדברים יכולים להיות קצת יותר מסובכים. ונוס נמצא ברגרסיה וביחסים מתוחים ביחסים עם מאדים, צדק, אוראנוס ופלוטו. הוויכוחים שעשויים להתפרץ מכל דבר ולהתפתח בקלות למשהו יותר רציני. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל גדי חייב לשמור על אובייקטיביות, וסגנון שבו הוא מתקשר הינו מכריע.

בריאות

בשבועיים הראשונים של החודש המצב הוא עדין: לפי הורוסקופ מרקורי מתחיל בנסיגה סביב לנפטון, בבית המחלות של מזל גדי. דבר זה עלול לגרום לזיהומים בדרכי הנשימה, הרעלת, לקויי ריכוז וזיכרון או של תשומת לב.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,217
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...