מזל גדי הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

ההתלהבות של מזל גדי ביחס לעתידו נראה בירידה בחודש הזה. על פי הורוסקופ חודשי הוא לא רוצה להתאמץ יותר מידי ולא מאמין שמשאלה כל שהי תתגשם אי פעם. למה אתם כל כך מיואשים? משהו גורם לכם להרגיש לא בטוחים בעצמכם.

קריירה וכסף
הדברים מתחילים לזוז, כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי  תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל גדי. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף .

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. בני מזל גדי מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל גדי שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
זה נראה, לפי אסטרולוגיה חודשית שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולים להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות שנעים לכם לעשות ומרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים כל הזמן, לעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]