מזל גדי: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

מזל גדי מנסה החודש להשלים פרויקט שהוא התחיל אבל זה לא יקרה בגלל סיבות חיצוניות.  עם זאת, ייתכן שזה לטובתו, כי הוא יכול להמשיך לשפר את הפרויקט. הגדיים הופכים לאחר אמצע החודש יותר ויותר עצבניים ועייפים בגלל שעות מפרכות שבעבודה. יש למנוע מהתנגשויות עם עמיתים לעבודה, ולא להתעלם מבני הזוג.

קריירה וכסף
המעבר של השמש דרך בית הקריירה של מזל גדי, מכריז על תקופה שבה תשומת הלב מתמקדת לעבר להצלחה. על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי, יש לכם שאיפות גדולות, אך לא ניתן להגשים אותן בקלות. לשליט של בית הקריירה של מזל גדי, אין את הכוח הנדרש על מנת לתמוך בשאיפות האלה, או אולי אתם רוצים יותר מדי בזמן הנוכחי. גם מבחינת העבודה האחריות השגרתית, חדשות של תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי, הן לא הכי טובות. מרקורי, השליט של בית העבודה של מזל גדי, לא נמצא במצב טוב והביצועים עשויים להיות מושפעים באופן שלילי. ייתכנו בעיות ריכוז, תשומת לב, קבלת החלטות או תקשורת. חלק מהלחצים נובעים מפעילות קבוצתית, אירועים ציבוריים או הבטחה של תמיכה שלא מומשה. גם במונחים של כסף סביר להניח שיהיו עיכובים, אי הבנות ובלבול. החלק השני של החודש מביא לקירוב בכיוון לימודים, נסיעות, או קשרים עסקיים.

אהבה וזוגיות
עם הכניסה של ונוס לבית ה -12 החשוך, החיים הרגשיים של מזל גדי נכנסים לתקופת של מנוחה, אך מזל זה לא צריך לדאוג, כי על פי אסטרולוגיה חודשית מזל גדי, זה לא יחזיק מעמד הרבה זמן. כוכב יופיטר שנמצא בבית הזוגיות של מזל גדי, מבטיח הרבה אקשן עד אמצע שנה הבאה. אבל, כרגע, זה נראה כאילו שאתם צריכים לקחת פסק זמן קטן, אם אתם רוצים את זה או לא, זה כבר סיפור אחר.
זה יכול להיות שאתם רוצים זאת, מפני שאתם עסוקים בדברים אחרים, או אולי אתם לא רוצים את פסק הזמן כי הייתם מאוכזבים מקשר רומנטי מסוים או אולי אתם פשוט רוצים שקט. מי יודע, בצילו של הבית השניים – עשר המסתורי יש רומן סודי שיפרח.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי, חודשיים הבאים הם עם סיכון גבוהה למדי לבריאות. קשה לחיות במתח. כדאי להוריד קצת את הקצב, להירגע לטפל בכם.

[google1]
[facebook_like_button]