מזל גדי: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל גדי בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

קריירה וכסף
בית העבודה של מזל גדי מאד פעיל, אבל מתוח, ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית הגדאים "יזכו" בהרבה מתח בתחום המקצועי החודש. הדרישות הן גדולות ודחופות, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפוי ואתם מתקשים לתאם את מאמציכם כדי להשיג את היעילות הרצויה. יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים. בני מזל גדי שלומדים לפי אסטרולוגיה חודשית משיגים בקלות את המידע הרצוי, לומדים ללא מאמץ ויש להם סיכויים טובים להצליח בחינות. המגמה הכללית, היא חיובית יותר עבור עקרבים בחלקו האחרון של החודש ויכולה להביא הישגים גם מבחינה פיננסית.


אהבה וזוגיות
מערכות היחסים של מזל גדי אינם קלים לניהול במאי 2014. ישנו, כמובן, עניין ברור כלפי היחסים, מתרחשים אירועים מיוחדים, אבל התחושה הכללית יכולה להיות של מחלוקת או קושי. השמש מלווה במרקורי ולפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. החודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות זוגיות של מזל זה, אבל יכול להיות חודש מאוד מתאים לניתוח המצב הקיים.

בריאות
במאי 2014 לפי הורוסקופ לא נראות בעיות בריאותיות של גדי, להיפך, חודש זה יכול להביא כמה פתרונות לבריאות, במידת הצורך.
עם זאת, יש חולשה מול מזונות מפתים לא רצויים. תיזהר עם ממתקים ומעדנים אחרים!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=5KB-htmCtPc