מזל גדי הורוסקופ חודשי ינואר 2016

השמש נכנסת לתוך מזל תאומים שמרגיש הכי בנוח שכהוא מתמקד בהמטרותיו  אשר אתם שואפים להשיג אותן. ככל שתהיה לו יותר הצלחה אז ירגישו יותר עם עצמו ותהיה לו יותר מוטיבציה. לאחרים שסביבו מזל זה נראה קר, פרגמאטי ועם הרגליים על הקרקע.
על פי הורוסקופ חודשי ייתכנו בעיות במישור המקצועי. אולי אתם תתמודדו עם דחייה או התנגשות עם אחד הבוסים שלכם או לא תקבלו את ההכרה וההערכה שאתם חושבים שמגיע לכם.

 

 

 

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל קשת חש בצורך להתעדכן להתפתח. הוא פתוח לשיתוף פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. ונוס מיטיב עם הדברים האלה ולפי תחזית אסטרולוגית חודשית על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים וסדרי תשלומים. לכן, לשקול מחדש כל הוצאה.

אהבה וזוגיות
החודש הזה מבחינת האהבה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות.

בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית לא יהיו בעיות בריאות, אך באופן כללי המצב לא משהו. לכן, מזל גדי חייב להיות פיכח, להיות מאופקים בגלל שבעיות בריאות עלולות להתעורר פתאום. יש להגביל במידת האפשר את הסיכונים באמצעות מנוחה, רגיעה, ספורט, תזונה מאוזנת ובריאה. יש להימנע מזיהום אוויר.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,514
Rate this post