מזל גדי: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

בהחלט החודש הזה לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי יכול לזכות בהתקדמות ניכרת בעבודה. השליטה והרעיונות החדשים יכולים לגרום לכם לעבוד הרבה בתקופה זו. לאחר אמצע החודש אתם תוכלו להרוויח יותר כסף, ואתם יכולים להתקדם במהירות. המאמצים שאתם עושים עכשיו יהיו מועילים בהמשך.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי יודע מה הוא רוצה והוא מוכן לעשות כל מה שיידרש כדי להשיג את מטרותיו. החודש אתם רוצים להוכיח את עצמכם ואתם רוצים הוכרה. אבל אין צורך להיות פזיזים ולקפוץ מעל הפופיק כי ייתכן שיהיה צורך להתעקש או לחזור על כמה החלטות. יהיו לכם גם כמה היסוסים, במיוחד אם העניין המקצועי מצטלב עם העניין הרגשי. לשיתופי פעולה ובריתות במקום העבודה של מזל גדי יש חשיבות רבה החודש. למרות המבנה של הגדי שהוא בודד, עכשיו זה הזמן לקבל את העובדה שעבודה בצוות הוא דבר טוב. המשמעת והדיפלומטיה נחוצים מאוד בתקופה הזאת. מבחינת הכספים סביר להניח שהמצב יהיה קצת לא יציב, אבל בסופו של דבר הכסף יגיע.

אהבה וזוגיות
אהבה ומערכות היחסים הינם גולת הכותרת ברשימת של סדר העדיפויות של מזל גדי החודש. גם אי אפשר אחרת: ונוס, כוכב האהבה של מזל גדי, נמצא בביתם של הזוג גדי. גם יופיטר מגביר במידה ניכרת את הצורך של מזל גדי להיות נאהב, לשתף ולגלות אופקים חדשים בזוגיות. האהבה מרחפת באוויר, אבל השמיים אינם תמיד בהירים עבור מזל גדי. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל גדי מושפע מוונוס וצדק, שמלחיצים אותו. אולי אתם חייבים להילחם כדי לקבל מה שאתם רוצים. אם יש צורך, חבר מבוגר יכול להושיט לכם יד מסייעת.

בריאות
בחלק הראשון של החודש, עניין בבריאות מעסיק אתכם אבל לא מדובר על משהו רציני. לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי נמצא תחת מתח רב תמיד, ועכשיו זה הזמן ללמוד להירגע.

[google1]
[facebook_like_button]