מזל גדי הורוסקופ חודשי יוני 2016

לפי אסטרולוגיה חודשית, זה נראה שהעבר יחזור לתת לכם מכה ואתם רוצים לברוח מדרכו, אך לא תצליחו. לא יהיה לכם מספיק כוח כדי להתמודד עם הבעיות של העבר, אך תצטרכו למצוא את האנרגיה הדרושה כדי לפתור אותן. מזל גדי יודע שלא טוב להידבק על משהו שלא יהיה מועיל בעתיד!

 

 

 

קריירה וכסף
המאמצים של מזל גדי מופנים החודש כלפי פעולות קולקטיביות או פעילות שנוגעת לקהילה. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו אותו להשתתף בכנסים, פגישות, אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים, קונצרטים או פעילויות אחרות שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה האירה יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה חדשה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי הגדי יהיה מאוד פעיל במהלך החודש, אפילו יהיה תחת לחץ מסוים.

אהבה וזוגיות
החודש הזה במישור הסנטימנטאלי, למרבה הצער, לא יהיה הכי טוב עבור מזל גדי. יופיטר נמצא ביחסים מתוחים עם אוראנוס, מאדים ופלוטו ולזה תהיה השפעה שלילית על חיי של בני הזוג. אתם תהיו יותר מתוחים, תרגישו כל הזמן לחוצים, מרוגזים. בחלק הראשון של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הנוכחות של ונוס מביאה לרצון להיות לבד, הרגשה של אכזבה, במידה מסוימת בלבול. שימו לב איך אתם פועלים, לא לזרוק המילים שתתחרטו עליהן מאוחר יותר. העצה שלנו היא לפעול עם הרבה טאקט, אפילו במצב שהכוכבים לא לטובתכם, למצוא את הכוח להיות מאוזנים. האהבה תופיע שוב, רק קצת סבלנות.

בריאות
מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף שלכם בגלל מתחים, נחלש. יש לנסות לנוח יותר, אימצו אורח חיים כמה שיותר בריא. הירקות והפירות לא צריכים להיות חסרים בתזונה שלכם. העצה שלנו היא להגיע לרופא בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא הולך טוב ולהקשיב להמלצותיו.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,588
Rate this post