מזל גדי: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


אלה שבני מזל גדי אוהב מצליחים לעצבן אותו וקשה להבין אותם. הביעה היא שהם לא אומרים בדיוק מה שהם חושבים או שנמאס להמשיך להקשיב להם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה לא הזמן הטוב ביותר לקבל החלטות חשובות לגבי מערכות היחסים, לא משנה כמה אתם רוצים את זה.

קריירה וכסף
מזל גדי יודע בדיוק מה עליו לעשות ופעול ברוגע ובטחון. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם יכולים לסמוך על התמיכה של מאדים, אשר מביא אנרגיה, שאפתנות והצלחה. יש לכם הרבה תוכניות ואתם יודעים איזה מטרות אתם רוצים להשיג, מה שנישאר זה לפעול. עם זאת, יהיו כמה בעיות קטנות בדרך, אבל זה לא יעצור אתכם. לכן, תהיו מסודרים, כדי למנוע שגיאות אפשריות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. מבחינת הכסף, המצב נראה די טוב ותרוויחו מספיק טוב. במחצית השנייה של החודש יש להיזהר ולא להגזים עם הוצאות מיותרות.


אהבה וזוגיות
לגבי מערכות היחסים התקופה היא חיובית מאוד, מפני שוונוס לא יאפשר סיבוכים מכל סוג שהו. לאחר תקופה לא משהו, סוף, סוף מזל גדי הצליח להסיק מסקנות ברורות לגבי חיי האהבה שלו וימשיך הלה בהתלהבות. ונוס מעניק לכם הכל כדי שתהיו מאושרים,  כלומר: אהבה, כיף, מצב רוח טוב. ונוס מקבל חיזוק רציני גם מכוכב הלכת יופיטר, אז החודש, בכל יום יהיה מבורך מבחינת האהבה.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי זאת תהיה תקופה שמביאה אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב אודות בעיקר לוונוס. למרות כל הדברים הטובים אתם חייבים לעמוד על המשמר ולהיות זהירים, כי לא תמיד הבריאות תהיה טובה. למרבה הצער, למרקורי השפעה שלילית ואתם יכולים לסבול מזיהומים, פציעות בבית או על הכביש. מומלץ להיות ממושמעים, לטפל בבעיות בריאות באופן יסודי, לנוח, להירגע, לאמץ דיאטה בריאה שתעזור לגוף להתאושש במהרה.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=kuj9ikFzkWU