מזל גדי: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


ישנו פרויקט אשר הפך בזמן האחרון לאובססיה של מזל גדי והחודש הדבר הזה תופס תאוצה. אתם נראים מודאגים ועסוקים עם זה, אבל לא מתאמצים יותר מדי. יש להימנע ממצבים קיצוניים בחודש הזה כל עוד אתם יכולים.

קריירה וכסף
חודש יולי 2014 נראה שמיטיב עם התוכניות שעשיתם בקשר לקריירה שלכם. אסטרולוגיה חודשית מדברת על מיזמים, שיתופי פעולה, חוזים, עבודה קבוצתית. מזל גדי משתלב פשוט מצוין בקבוצה, פועל בקלות עם אחרים, דבר אשר לא מאפיין אותו בדרך כלל. אפילו, תצליחו להיות הזרז בתוך הקבוצות, וזה יביא רק לשמחה ולסיפוק. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. להפך, יהיו כמה הכנסות נוספות או רווחים אחרים. לקראת סוף החודש מאדים עוזב את בית הקריירה של מזל גדי, ובכך הוא מצליח להיפטר ומלחצים וסטרס.


אהבה וזוגיות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית התקופה הזאת מביאה תועלת בתחום הסנטימנטאלי. בחלק הראשון של חודש יולי 2014 הדגש הוא על אהבה, נישואין, , יחסים לטווח ארוך. זה נראה שבני זוגכם יהיו במרכז עניינכם. אם אתם לא במערכת יחסים, זו הבעיה הראשונה שאתם צריכים לפתור. אתם יכולים למצאו את הזוגיות בעבודה, חדר כושר. הנוכחות של מרקורי בבית הזוגיות של הגדי קשור לחברות, תקשורת יעילה בין בני הזוג, פעילות יומיומיות. ונוס מביא אושר, הגשמה, הזדמנות, הבנה והרמוניה בחיים הסנטימנטאליים.

בריאות
בחודש יולי 2014 מרקורי,  לפי הורוסקופ חודשי חוזר ישירות לתוך בית המחלות של הגדי. דבר זה מביא תפנית חיובית בנושא הבריאות. ניתן למצוא פתרונות למגוון בעיות רפואיות ודאגות אישיות קשורות לתזונה, אורח חיים וכו'.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=pYOaD-o4jdk