מזל גדי הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

בני מזל גדי מרגישים, לפי אסטרולוגיה חודשית פחות נמרצים בקשר לתכניות של החודש הזה וזה יהיה טוב לחשוב עליהם. רעיון טוב הוא להסתכל אחורה על מה שאתם רציתם לעשות ולשנות חלק מהדברים. הכל ישתנה אולי, כך שטוב להישאר גמישים.

קריירה וכסף
החודש הזה אינו מביא משהו חדש שייתן לכם מוטיבציה. בעבודה מזל גדי יעסוק רק בשגרה. רק לקרת סוף החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים, דבר אשר מביא סיכויי הצלחה. עד אז, הדברים לא באמת מסתדרים, השפעת הכוכבים גורמת ליעילות נמוכה. כאילו אתם עובדים מתוך מחויבות וזה בגלל שאתם לא עוסקים במה שאתם אוהבים. גם למרקורי יש חלק בעוניין הזה. מבחינה כספית הדברים מסתדרים מספיק טוב ולקראת סוף החודש תבחינו בשיפור משמעותי.

אהבה וזוגיות
במערכות יחסים ישנות ורשמיות לא יהיו שינויים משמעותיים בתקופה הבאה. עם זאת, אפשר לדבר על שיפור, בשל העובדה כי ונוס, השליט של מזל גדי, חוזר למסלול הישיר, מה שמביא לשלווה באופן כללי. יכול להיות שיפור משמעותי במערכת היחסים במקרה שאתם עובדים עם בני זוגכם או אם יש עניין מקצועי משותף. אבל אל תצפו לניסים. אתם צריכים סבלנות, להתנהג ברוגע ולהביע הבנה, רק אז ניתן להתגבר על תקופה זו שהיא לא הכי ורודה בחייכם. אם אתה בתחילת מערכת היחסים יש להיזהר כדי שהיא לא תשפיע בתחום הקריירה או על המוניטין.

בריאות
לפי הורוסקופ חודשי יהיה חודש מלא אירועים ואתם מקרינים אנרגיה. עם זאת, לא להגזים ולשים לב למצב הבריאותי האישי. זה אומר, שיש לאמץ תכנית עבודה יעיל ומאוזן ולהקדיש הזמן לפעילות פיזית ומנוחה. יש להימנע, ככל הניתן מתנאים כגון קור, לחות, רעש, מתח וכו'. יש לשים לב רבה לתזונה. אז, כדאי להיות מפוכחים ולפועל באופן רציונאלי לטובתכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,476
Rate this post