מזל גדי: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

בני מזל גדי יוכלו ליהנות, לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי  החודש מרוויחה ממקורות שונים ומהחיים באופן כללי. מדובר על תקופה פרוגרסיבית ובילוים עם חברים עד אמצע החודש. לאחר התקופה הזאת אתם תתחילו להרגיש עייפות. גם ההוצאות עשויות להיות יותר גדולות מהרגיל. יש להימנע מקונפליקטים עם אנשים משפיעים.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי, בתחילת החודש מאדים, שהוא כוכב הפעולה, יכנס לבית הקריירה של גדי. המעבר הארוך של מאדים יעניק לקריירה של הגדי רוח של יזמות, תחרותיות, הרצון להוכיח את עצמו, את הצריך לעשות את הכל בעצמו ורק בכוחותיו. אבל, כדי להיות מסוגל לתת את כולו, מזל גדי חייב להיות אובייקטיבי, מדויק, חייב להתמקד במטרות ומושמע פעולה.
האנרגיה של בני מזל גדי היא יוצאת דופן אך אם הם יאבדו שליטה על זה יכול להביא להרבה צרות כמו סכסוכים עם הממונים, שערוריות וכישלון. אבל לפי אסטרולוגיה חודשית מזל גדי יכול בקלות לאמץ אסטרטגיה טובה ולקחת סיכונים ואז לעבור את הכל בשלום.

אהבה וזוגיות
אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה של מזל גדי, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של גדי מקבל יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה.
בבית הזוגיות של מזל גדי נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.
יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או, במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי מזל גדי עסוק מאד בבעיות בריאותיות החודש הזה. מחלה יותר ישנה תתפוס שוב את תשומת לבכם. מצד שני, יש לכם רגישות גדולה לזיהומים, אבל הכל קטן עליכם כי יש לכם מצב הרוח מצוין.

[google1]
[facebook_like_button]