מזל גדי הורוסקופ חודשי אפריל 2016

מזל גדי יכול, על פי הורוסקופ חודשי לעשות רושם טוב, אך גם ירגיש צורך במנוחה. ייתכן שיהיה לו מזל ויזכה בהצלחה והדלתות יפתחו מבלי אפילו מאמץ הכי קטן. אל תהססו לחשוף את הרעיונות שלכם בתקופה הזו בפני אנשים עם ראש פתוח.

 

 

 

קריירה וכסף
זה נראה, כאילו, שיש לכם הרבה עבודה, אבל היתרונות ושבעיות הרצון החומרי הם בהתאם לכך. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, האחראי הראשי לכך,הוא שבתאי אשר מעודד ותומך בביצועיו של מזל גדי. האמינות, הכוח ואת המומנטום בעבודה נתמכים על ידי כוכב הלכת צדק מבטיח ולהביא הגשמה ומזל בבית הכסף של מזל גדי. כמו כן, גם השמש מבטיחה הצלחה ושגשוג. עלינו לזכור את האחרון חביב מרקורי, אשר נכנס למסלול הטבעי וישר, אשר מוביל רק לדברים טובים ולרווחה.

אהבה וזוגיות
לאחר שהייה ממושכת של 4 חודשים, כוכב הלכת ונוס עוזב את בית הזוגיות של מזל גדי. אנו מקווים אתם למדתם את הלקח ולקחתם אמכם משהו, כך שתוכלו להראות יותר סובלנות, אומץ לבטא רגשות ורצון לקבל חיבה. תלוי רק בכם  אם אתם תוכלו להצליח להבין, לתקשר, לדעת מה אתם רוצים מבני זוגכם וממערכת היחסים. בינתיים, לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים צריכים להיות יותר רגועים, אלא אם ונוס לא יכין את הקרקע עבור אהבה חדשה.

בריאות
שוב התנועה של מאדים מפשיעה גם על בריאותכם. לכן, אתם תרגישו תנודות של האנרגיה בזמן הפעילות, אשר יכולות להיות גורם סיכון ויצרו בעיות בריאותיות. המלצת הורוסקופ להיות זהירים ולנקוט בצעדים מתאימים. התרחקו מסכנות, אימצו אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת, מגוונת, לקחת ויטמינים או תוספי תזונה, להימנע הקיצוניות מכל סוג שהוא, לקחת זמן למנוחה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,360
Rate this post