מזל גדי: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

מזל גדי מרגיש הכי בנוח כאשר יעסוק בפעילויות המעודדות את האינטליגנציה שלו. אתם תהיו יותר סקרנים מהרגיל ורוצים ללמוד דברים חדשים ככל האפשר. למרבה הצער, אתם משתעממים די מהר וכך יש נטייה לנטוש את היוזמות במחצית הדרך. החודש תהיו יותר חברותיים ותרצו לבלות הרבה זמן עם החברים או להכיר אנשים חדשים. בנוסף הגדי חייב ללמוד לזהות המצבים שגורמים לו תסכול ולהתמקד בדברים החיוביים שבחייו.

קריירה וכסף
עם כל הבעיות שהיו עד עכשיו, לאט, לאט הדברים מתחילים לחזור למצב הנורמאלי וגדי יודע בדיוק מה עליו לעשות ולפעול עם רוגע ובטחון. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אפשר לסמוך על התמיכה של מאדים שנמצא בבית בקריירה של מזל גדי, אשר מביא אנרגיה, שאפתנות והצלחה. יש לכם הרבה תוכניות, יודעים מה הן המטרות להשגה, לא נותר אלא לפעול. עם זאת, בעיות קטנות יכולות להתרחש עקב מרקורי בנסיגה. אתם חייבים לעבוד בזהירות, מסודר כדי למנוע משגיאות אפשריות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. מבחינה כלכלית, הכל נראה טוב. עם זאת, תיזהרו איך אתם מנהלים את הכסף במחצית השנייה של החודש.


אהבה וזוגיות
החודש ברמת היחסיים הוא חודש חיובי מאוד, אולי הכי טוב של השנה. על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס חוזר למסלול ישר ובכך מסתיימת התקופה של סיבוכים, חסימות וחוסר יעילות. לאחר תקופה לא שקטה, סוף, סוף מזל גדי יכול להסיק מסקנות ולהמשיך בדרכו  בהתלהבות. זה נראה שוונוס מעניק לכם את המתנות שהוא יודע להעניק, כלומר: אהבה, כיף, מצב רוח טוב.

בריאות
הורוסקופ מבשר על תקופה של אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב. אבל עם כל היתרונות האלה על גדי לעמוד על המשמר, לא להגזים בכל מני דברים, כי זה לא מובטח שהבריאות תהיה תקינה. למרבה הצער, מרקורי נמצא בבית המחלות של הגדי. ככל האפשר, יש לנסות להיזהר מזיהומים ופציעות. תהיו ממושמעים, השתמשו בכל מני בדברים באופן נכון, לנוח, להירגע ואימצו דיאטה בריאה לגוף.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=Q__Weu__3o0