מזל גדי: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

השמש נכנסת לתוך מזל גדי שמרגיש הכי בנוח שכהוא מתמקד בהמטרותיו  אשר אתם שואפים להשיג אותן. ככל שתהיה לו יותר הצלחה אז ירגישו יותר עם עצמו ותהיה לו יותר מוטיבציה. לאחרים שסביבו מזל גדי נראה קר, פרגמאטי ועם הרגליים על הקרקע.
על פי הורוסקופ חודשי ייתכנו בעיות במישור המקצועי. אולי אתם תתמודדו עם דחייה או התנגשות עם אחד הבוסים שלכם או לא תקבלו את ההכרה וההערכה שאתם חושבים שמגיע לכם.

קריירה וכסף
הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו,  כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר ויהיו גם. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל גדי. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף.

אהבה וזוגיות
אתם לקרת תקופה מועילה מאוד וחשובה בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות של הסרטן די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות
לא יהיו בעיות בריאות, אך באופן כללי המצב לא משהו. לכן, מזל גדי חייב להיות פיכח, להיות מאופקים בגלל שבעיות בריאות עלולות להתעורר פתאום. יש להגביל במידת האפשר את הסיכונים באמצעות מנוחה, רגיעה, ספורט, תזונה מאוזנת ובריאה. יש להימנע מזיהום אוויר. יש להגן על מערכת העצבים, במיוחד על מערכת הנשימה, מערכת הלב וכלי הדם.

[google1]
[facebook_like_button]