מזל גדי הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל גדי הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של הגדי יכול לגרום למריבות במשפחה. הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

קריירה וכסף

אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לשור אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל גדי הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל גדי יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות

על פי הורוסקופ חודשי תהיה תקופה סוערת, מלאת אירועים מיוחדים והתחושה הכללית היא יכולה להיות של קושי ואי הבנה. זה נובע, בעיקר, מהתקשורת הלא טובה עם בני הזוג, אך גם חוסר תשומת לב, בלבול וחוסר הערכה שגויה. לפיכך, בתקופה הזו, על מזל גדי לנסות לא לקחת את ההחלטות סופיות. עם זאת, קיימת מגמה לנתח את התקלות ולתקן אותן בסופו של דבר. בתקופה הזאת עשויים להעלות נושאים מוצנעים, או יכולות להופיע שוב אנשים מן העבר.

בריאות

כל הדברים שקשורים לבריאותכם הם טובים החודש ואין לכם שום סיבה לדאגה לגבי מצבכם. זה נראה שאתם לא נחשפים להשפעות שליליות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הצד הזה. יותר ספציפי, חודש זה מביא אפילו שיפור של מצב הבריאותי אם אתם זקוקים לזה. יש לנצל מצב זה כדי לשפר עוד יותר את המצב הפיזי.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,361
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...