מזל גדי: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


לפי אסטרולוגיה חודשית, זה נראה שהעבר יחזור לתת לכם מכה ואתם רוצים לברוח מדרכו, אך לא תצליחו. לא יהיה לכם מספיק כוח כדי להתמודד עם הבעיות מן העבר, אך תצטרכו למצוא את האנרגיה הדרושה כדי לפתור אותן. מזל גדי יודע שלא טוב להידבק על משהו שלא יהיה מועיל בעתיד.

קריירה וכסף
במהלך התקופה הזו יהיו שיתופי הפעולה ואינטראקציות עם אחרים כגון חברים, עמיתים לעבודה, לקוחות, מתחרים וכו' יכולים רק לתרום לקריירה של מזל גדי. אתם  עומדים מול אתגרים, אבל מצליחים להתמודד איתם. האחריות הינה ברורה, כל אחד יודע מה לעשות, כדי להשלים את העבודה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, מאוד יתרמו לקריירה פעילות אינטלקטואלית ותרבותית, תוך כדי דגש על תקשורת. מבחינה פיננסית, את מזל גדי צריך להיות זהיר במהלך תקופה זו, כי הדברים יכולים להתנהל באופן מוזר ובלתי צפוי. כל זה בגלל שמאדים הוא בנסיגה מבית הכספים.


אהבה וזוגיות
יהיה עבור מזל גדי חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה, בזכות כוכב הלכת וונוס אשר נמצא בבית הזוגיות שלו. לפי הורוסקופ חודשי מורגשת גם הנוכחות המשמעותית של מרקורי, מה שמביא לתקשורת, הבנה וכנות. בחלקו הראשון של החודש יהיו הצהרות פומביות של אהבה ופלרטוטים כתוצאה של חילופי רעיונות ורשמים. חודש אוגוסט 2014, באופן כללי יהיה חודש מלא באירועים ופעילויות, מצב רוח טוב, בילוים וכיף. עבור הרווקים קיימת אפשרות לפגוש את החצי השני..

בריאות
לפי המלצת הורוסקופ, הגדי חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=XZonIgTy8n0