מזל גדי: הורוסקופ דצמבר 2014


החודש יהיו כאלה שיצליחו לעצבן את מזל גדי. הביעה היא שהגדי לא אומר בדיוק מה הוא חושב או שנמאס לו המשיך להקשיב להם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה לא הזמן הטוב ביותר לקבל החלטות חשובות לגבי מערכות היחסים, לא משנה כמה אתם רוצים זאת.

קריירה וכסף
חודש דצמבר 2014 נראה שמיטיב עם התוכניות שעשיתם בקשר לקריירה שלכם. אסטרולוגיה חודשית מדברת על מיזמים, שיתופי פעולה, חוזים, עבודה קבוצתית. מזל גדי משתלב פשוט מצוין בקבוצה, פועל בקלות עם אחרים, דבר אשר לא מאפיין אותו בדרך כלל. אפילו, תצליחו להיות הזרז בתוך הקבוצות, וזה יביא רק לשמחה ולסיפוק. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג. להפך, יהיו כמה הכנסות נוספות או רווחים אחרים. לקראת סוף החודש מאדים עוזב את בית הקריירה של מזל גדי, ובכך הוא מצליח להיפטר ומלחצים וסטרס.

אהבה וזוגיות
אתם בתקופה טובה וחשובה מאד בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות של מזל זה די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי הורוסקופ חודשי, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות
לפי המלצת הורוסקופ, מזל גדי חייב להיות זהיר בתקופה הזאת למצב בריאותו, כי התקופה היא לא פשוטה. נסו להתרחק מזיהומים ותאונות, כוויות, חבלות, חתכים, אבל במיוחד של מחלות זיהומיות. אולי זה הזמן להתרוצץ קצת פחות, לנוח, להירגע, לבלות זמן עם המשפחה, באווירה שקטה. בדרך זו ניתן יהיה לעשות סדר במחשבות ולטהר את הנפש.

 

[google1]
[facebook_like_button]