מזל בתולה: הורוסקופ פברואר 2015


הדבר הכי מרכזי החודש עבור מזל בתולה היא הרגשת הביטחון מבחינה כלכלית. אם לבתולה יש סף היא מרגישה נהדר, אבל אם אין היא תהיה עצובה ועם פתיל קצר. בכל אופן לפי הורוסקופ חודשי תהיה לה מספיק אנרגיה כדי שהיא תשלים את כל המטלות עד הסוף. כוכב הלכת מרקורי מתחיל בנסיגה וזה נותן התחושה לבני מזל בתולה שכל היקום נגדו. בנוסף לא יהיה יום שלא תהיה בעיה כל שהי. רוגע וסבלנות זה הפיתרון אחרת המצב רק יחמיר.

קריירה וכסף
מבחינה מקצועית, מזל בתולה חש בצורך להתעדכן ולהתפתח. הוא פתוח לשיתופי פעולה, עובד ביעילות בצוות ומוציאים במהירות בני ברית לפרויקטים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס מיטיב עם הדברים האלה ואתם מהמרים על יצירתיות, השראה, דמיון ומיומנויות. מבחינה פיננסית, יכולים להתרחש בעיות בגלל מרקורי שהוא בנסיגה. תהיו זהירים, לא לקחת החלטות פזיזות, לא להתחייב להלוואות גדולות. אל תשכחו לשמור מסמכים מעודכנים וסדרי תשלומים. לכן, לשקול מחדש כל הוצאה.

אהבה וזוגיות
בית האהבה ושל הזוגיות של מזל בתולה נמצא תחת ההשפעה של ונוס. הכוכב ההרמוניה,החושניות והרומנטיקה ישפיע לטובה על היחסים של הבתולה. לפי אסטרולוגיה חודשית, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לבני בתולה הרווקים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו חדש. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות
אתם בכושר מקסימאלי ומרגישים טוב מאוד מבחינה פיזית. יש לכם אנרגיה ואתם מרגישים נהדר גם מבחינה נפשית. אין לכם סיבות לדאוג לגבי מצבכם הבריאותית. עם זאת, עדיף להיות זהירים וכדי למנוע חריגות. תקופה זו נראה אידיאלי עבור פעילויות כגון ריקוד, הספורט שאתם אוהבים, פעילות גופנית באופן כללי.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX