מזל בתולה: הורוסקופ נובמבר 2014


בהחלט החודש הזה לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה יכול לזכות בהתקדמות ניכרת בעבודה. השליטה והרעיונות החדשים יכולים לגרום לכם לעבוד הרבה בתקופה זו. לאחר אמצע החודש אתם תוכלו להרוויח יותר כסף, ואתם יכולים להתקדם במהירות. המאמצים שאתם עושים עכשיו יהיו מועילים בהמשך.

 

קריירה וכסף
בנושא הכספים הכל זורם במהירות: עסקאות, רווחים, רכישות וכו’. כל מה שקשור לכסף אפשרי במהלך החודש הזה, אבל לא הכל מומלץ. זה לא רעיון טוב, שמזל בתולה ייקח הלוואה כדי לממן יוזמה חדשה. מצד שני, על לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה יכול לחדש בתקופה הזאת יוזמה ישנה יותר אשר לא ממש אותה. כל הספקולציות או כל הרווחים שהושגו ללא עבודה הם דברים אשר יובילו בסופו של דבר להפסדים. בנוסף, רצוי שהקשתים לא יערבבו נושא הכסף עם אהבה או ידידות, כי גם כאן יפסידו. היעדים המקצועיים של מזל בתולה מוכתבים על ידי כסף בלבד.

 

אהבה וזוגיות
החודש הזה במישור הסנטימנטאלי, למרבה הצער, לא יהיה הכי טוב עבור מזל בתולה. יופיטר נמצא ביחסים מתוחים עם אוראנוס, מאדים ופלוטו ולזה תהיה השפעה שלילית על חיי של בני הזוג. אתם תהיו יותר מתוחים, תרגישו כל הזמן לחוצים, מרוגזים. בחלק הראשון של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית הנוכחות של ונוס מביאה לתאומים רצון להיות לבד, הרגשה של אכזבה, במידה מסוימת בלבול. עוד רגע קשה עבור הבתולה יהיה הירח המלא. שימו לב איך אתם פועלים, לא לזרוק המילים שתתחרטו עליהן מאוחר יותר. העצה שלנו היא לפעול עם הרבה טאקט, אפילו במצב שהכוכבים לא לטובתכם, למצוא את הכוח להיות מאוזנים. האהבה תופיע שוב רק קצת סבלנות.

בריאות
החודש הזה לא נראה להיות קל ונוח, עבור מזל בתולה, אבל לא צריך לדאוג יותר מדי. יש לקחת את הדברים בניחותא ואימוצו אורח חיים בריא ומאוזן יותר. במחצית הראשונה של החודש, המערכת החיסונית היא חלשה יותר. כמה בעיות מתעוררות לגבי יכולת הריכוז . לעולם אל תוותרו, אתם חזקים ותצליחו לגייס כוחות. בגלל זה, זה הזמן לנוח יותר, אם אתם סובלים ממחלות, הגיע הזמן לטפל בהן.

[google1]
[facebook_like_button]