מזל בתולה: הורוסקופ ינואר 2015


חשוב החודש עבור מזל בתולה זה להרגיש מבחינה כלכלית יציב. אם יש לו כסף בכיס הוא ירגיש נהדר ואם לא הוא יחוש חוסר ביטחון, וכל דבר יכול לעצבן אותו. בכל מקרה לפי הורוסקופ חודשי תהיה לו מספיק האנרגיה כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף. התחושה שכל היקום נגדכם זה בגלל מרקורי בנסיגה ולמרבה הצער, לא יעבור יום ללא בעיה כל שהי. אתם חייבים להוכיח רוגע וסבלנות, אחרת זה רק יחמיר את המצב.

 

קריירה וכסף
מזל בתולה לא אוהב להשוויץ, אבל גם אינו יכול להתלונן על הקריירה שלו. זה לא באמת מה שהוא רוצה, אולי הוא עלה על הגל, והוא מבוקש יותר ממה צפה.  אתם חייבים סבלנות ומתינות, כי ייתכנו עיכובים, בעיות לא צפויות או תקשורת לקויה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי בנסיגה והשמש לא יהיו ביחסים ידידותיים עם שבתאי. דברים לא יסתדרו מהפעם הראשונה, אבל בסוף אתם תצליחו. בסוף החודש המצב מתחילים להסתדר, הדברים יחזרו לקדמותם. מבחינה פיננסית , הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.

אהבה וזוגיות
זאת תקופה מיוחדת בחיים של מזל בתולה. ונוס, כוכב אהבה, נחוש להישאר במזלכם יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של הבתולה יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של המזל הזה נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה.  יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או במקרה של קשר קיים, להוביל להחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות
בחלקו הראשון של חודש ינואר 2015 אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי אנרגיה. העצה של אסטרולוגיה חודשית היא לנסות להירגע ולנצל את הרגעים הפנויים לעשות זאת. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון להיפצע בתאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.

[google1]
[facebook_like_button]