מזל בתולה: הורוסקופ חודש יוני 2015

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית היהירות של מזל בתולה תוביל לאי הבנות, לאי ההסכמה עם המשפחה וחברים או עמיתים לעבודה. אמצע החודש יהיה נקודה שבה הבתולה תרגיש ממש דחף לעשות כל מני דברים ושינויים בחייה. ייתכן שמזל בתולה יקבל את התמיכה של הבוסים או של אדם אחר בעל השפעה.

קריירה וכסף
מבחינה פיננסית הכל יזרום וכל מה שקשור לכסף אפשרי החודש, אבל לא מומלץ להיות פזיזים בקבלת ההחלטות. למשל זה לא יהיה רעיון טוב לקחת הלוואה כדי לממן פרויקט חדש. מזל בתולה צריך להיזהר כי כל הספקולציות או כל הרווחים אשר הושגו ללא מאמץ הם יובילו בסופו של דבר להפסדים. רצוי שהבתולה לא תעשה טעות לערבב את נושא הכסף עם האהבה או ידידות, כי גם כאן הדברים יכולים להסתבך. המטרות של מזל בתולה בתחום הקריירה הן מוכתבות על ידי כסף נטו.

אהבה וזוגיות
וונוס, השמש ומרקורי נמצאים בבית ה – 12 של מזל בתולה. על פי הורוסקופ חודשי הבתולה לא באמת יכולה להשפיע על הדברים אשר שקורים לה. תצוגה כזאת של כוכבי הלכת מביאה אהבה בלתי אפשרית, בדידות, אכזבות, הבגידות, תסכול רגשי או בעיות רבות אשר העלולות להשפיע על זוגיות. תצוגה כזאת יכולה לגרום לחסימות. אתם מרגישים ששום דבר לא קורה וחיי הזוגיות הם סוג של חיים חסרי רגש. עם זאת ככול שהזמן יחלוף המצב ישתפר בהדרגה.

בריאות
כל מה מוגזם יכול להיות האויב הגדול מבחינה בריאותית החודש, כי כל הגזמה יכולה ליצור בעיות. כרגע מזל בתולה הוא מרגיש טוב, למרות קצת בעיות בדרכי הנשימה. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנסות לנוח יותר!

[google1]
[facebook_like_button]