מזל בתולה: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

הדבר המרכזי אשר מעסיק החודש את מזל בתולה הוא הביטחון הכלכלי. אם יהיה לו כסף הוא ירגיש מצוין, ואם לא הוא יהיה מדוכדך, וכל דבר הכי קטן יכול לעלות לו על העצבים. לפי הורוסקופ חודשי האנרגיה שהוא יצטרך כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף לא חסרה. כוכב הלכת מרקורי נמצא בנסיגה וזה יגרום לכם להרגיש שכל עולם נגדכם, אולי בגלל שלא יעבור יום בלי כבעיות. הפתרון הוא רוגע וסבלנות, אחרת המצב רק ילך ויחמיר.

קריירה וכסף
מסלול הקריירה של מזל בתולה נראה מסובך מתמיד. הוא ימשיך להשקיע ולעבוד הרבה בעיקר כדי להשתלב על פי כללים חדשים. המאמצים בעניין יתרמו לעתידכם וזו הסיבה שעליכם לפעול בסבלנות ובנחישות, מפני שהתוצאות לא יהיו מיידיות. החלק האחרון של החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית יביא איתו הצלחה, הוכרה והתקדמות בקריירה. מבחינה פיננסית, המצב נראה די יציב, אבל הרבה דברים תלויים באחרים כמו עמיתים לעבודה או שותפים עסקיים.

אהבה וזוגיות
החודש הזה הוא חודש בסך הכל חיובי עבור מזל בתולה. מרקורי והשמש נמצאים בבית האהבה שלכם ומביאים הרמוניה, תשוקה, רומנטיקה וסיפוק מהחיים הסנטימנטאליים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ייתכן שמישהו מן העבר חוזר לתמוה או שתהיה לכם אהבה חדשה. גם התקשורת ממלא תפקיד חשוב כך שנותר רק להפיק את המרב מהחודש הזה מלא ברומנטיקה.

בריאות
בתחום הבריאות הכל נראה די תקין. המצב הבריאותי משפר ככל שהלחץ פוחת ומצב הרוח יהיה מצוין. מפני שאתם מלאי אנרגיה אפשר לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. אולי הגיע הזמן להתחיל לעשות פעילות גופנית באופן קבוע.

[google1]
[facebook_like_button]