מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


החודש בני מזל בתולה סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

 

קריירה וכסף
הדברים חוזרים לקדמותם, גם בקריירה וזה יתבטא גם במישור הכספי, כך שאפשר לדבר על סכומים נוספים של כסף, הטבות, זכויות. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה שיפור ביחסים הקשורים לשיתופי פעולה ועבודת צוות של מזל בתולה. לכן, עדיף לנצל את התקופה הזו כדי לנסות מכיוון שיותר מאוחר הדברים העלולים להתקדם הרבה יותר איטי ממה שתכננתם. לחזק מערכות יחסים, שותפויות לעבוד כי הם יהיו תלויים רבים בחודשים הבאים, אשר עשוי להיות קשה ולא שנוי במחלוקת.


אהבה וזוגיות
במערכות יחסים ישנות ורשמיות אסטרולוגיה חודשית לא מבשרת על שינויים משמעותיים בתקופה הבאה. תוכל, עם זאת, אפשר לדבר על שיפור, בשל העובדה כי ונוס, השליט של מזל בתולה, חוזר למסלול הישיר, מה שמביא לשלווה באופן כללי. יכול להיות שיפור משמעותי במערכת היחסים במקרה שאתם עובדים עם בני זוגכם או אם יש עניין מקצועי משותף. אבל אל תצפו לניסים. אתם צריכים סבלנות, להתנהג ברוגע ולהביע הבנה, רק אז ניתן להתגבר על תקופה זו שהיא לא הכי ורודה בחייכם. אם אתה בתחילת מערכת היחסים יש להיזהר כדי שהיא לא תשפיע בתחום הקריירה או על המוניטין.

בריאות
מחצית הראשונה של החודש בעייתי יותר, בשל מאדים בנסיגה. עלולים להתרחש זיהומים בדרכי הנשימה, זיהום, לקויי ריכוז וזיכרון או חוסר תשומת לב. מיקום הכוכבים לייצר קרקע חיובית עבור מחלות אחרות או סיכון של טעויות רפואיות, כגון האבחנות לא נכונות, או בדיקות שגויות.  הורוסקופ חודשי ממליצה לכם להיות זהירים לאומץ אורך חיים בריא ולא להיכנס לפאניקה. תמיד אפשר למצאו את פתרונות חיוביים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=VzyerfAYpaE