מזל בתולה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל בתולה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016החודש מזל בתולה נמצא ביחסים טובים עם כל הסובבים אותן, בין אם זה חברים או שכנים. זאת תהיה תקופה חיובית כדי להתחיל פרויקט חדש או לעבור דירה. זה אפשרי שתהיה הזדמנות חשובה באמצעות קרוב משפחה, אז תדאגו לנצל זאת.

קריירה וכסף

חודש זה מביא סיפוק אודות לשמש, מרקורי וונוס שנמצאים בבית הקריירה של מזל בתולה. רוב פעמים, ההחלטות והיוזמות שלכם מושפעות על ידי משותפים או חברים. במחצית השנייה של החודש על פי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה נהינה מפופולאריות ותמיכה מצד הסובבים שלו והסיכוי להצלחה הוא גדול. מבחינה כספית הדברים מסתדרים טוב והמזל מחייך לכם.

אהבה וזוגיות

עבור מזל בתולה תהיה תקופה של אהבה והרמוניה, בזכות המעבר של ונוס, כוכב אהבה לבית הזוגיות והנוכחות של מרקורי. יש לכם את כל הסיכויים לאהבה עמוקה, הרמוניה, רוך, רווחה בחיים של בני הזוג. אתם חושניים, רומנטיים, תקשורתיים. במיוחד המחצית הראשונה של חודש זה היא מאוד חיובית. יש לכם הזדמנות לבלות עם בני זוגכם ואם אתם לבד על פי הורוסקופ חודשי החודש תוכלו למצאו בני זוג. במחצית השנייה של החודש, הדברים נרגעים, ואתם תהיו יותר אנליטיים, רציניים יותר, קצת יותר דיסקרטיים.

בריאות

בחודש הזה מרקורי,  לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חוזר ישירות לתוך בית המחלות של הבתולה. דבר זה מביא תפנית חיובית בנושא הבריאות. ניתן למצוא פתרונות למגוון בעיות רפואיות ודאגות אישיות קשורות לתזונה, אורח חיים וכו’.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,374
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...