מזל בתולה הורוסקופ חודשי נובמבר 2015

מזל בתולה לוכד סביבו את בני המשפחה ואת החברים. העובדה שהם תמיד מסכימים איתו, מסייע לבתולה להפחית כמה פחדים או ייסורי מצפון ומרגיש איזון נפשי מסוימים. אכן, לעת עתה, לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות שלהם היא מועילה, אבל בני מזל בתולה צריכים ללמוד לקבל ביקורת. בהחלט, זה יכול לעזור יותר מאשר להיות מוערך ללא סיבה עקבית.

קריירה וכסף
החודש מזל בתולה חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי, השליט של בית הקריירה של מזל בתולה, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. רוב הבשורות הטובות, באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות של מזל בתולה. ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית מזל בתולה ולמרות שלאחרונה לא היה יותר מדי נוח, בטח הייתה תקופה עשירה באירועים משמעותיים. עכשיו הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה. ונוס יכול להציע, סוף סוף, את המתנות שלו: אהבה, בילוים ומצב רוח טוב.

בריאות
החזרה של ונוס מנסיגה מביא אופטימיות  ומצב רוח טוב עבור מזל בתולה, אבל לא מבטיחה שמירה על הבריאות. למרבה הצער, החודש מרקורי נמצא בנסיגה בבית המחלות של מזל בתולה. היזהרו מזיהומים, פציעות והרעלת מזון.

[google1]
[facebook_like_button]