מזל בתולה: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

בחודש נובמבר, מזל בתולה, במיוחד במחצית השנייה שלו, יהיה במצב כללי ראוי לקנאה. האווירה הכללית היא של להט ושל המון אנרגיות חיוביות. מזל בתולה ככל הנראה, מלא בחריצות ובהשראת רעיונות הוא ירווח כסף או יתרונות. הוא חסר סבלנות בכל מה שקשור לרעיונות האלה כי הוא יודע טוב מאד מה תהיה התוצאה: רווח כספי. במקביל הוא ידגיש את כישרונותיו, והתובנה בהסדרים הכספיים. מזל בתולה גם ידאג להשיג לא רק רווחה אישית מהרעיונות והחזון , במונחים של כסף, אלא גם ללמוד להתנהל בתחום הפיננסי

קריירה וכסף
תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה, אינה מבשרת על חודש עם מטרות נעלות והצלחות. זה, בעצם, על חודש של עמל, ספקות, גישוש, וקושי. האתגרים באים בתחומי האינטלקט, המידע, התקשורת, הכתיבה, הבחינות. יש לכם משימה חשובה, אבל הדברים מתקשים להתפתח, יש עיכובים, בלבול או חוסר הבנה. ייתכן שתצטרכו להחליט החלטה, אשר מכניסה אתכם  לבלאגן. על פי הורוסקופ חודשי מזל בתולה, המצב הרוחני לא משהו, קשה לו, ואין חשק לעבוד, אבל בחלק השני של החודש מזל זה יגייס ומתחיל להילחם. כדי להתגבר על תלאות אתם צריכים סבלנות, משמעת ושקיפות, אבל לפחות המצב הכלכלי הוא לא רע.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה, כוכב צדק, נמצא בהתרוממות, כך שזה אמור באהבה עד הקיץ הבא הכל הולך מצוין.
אבל, למרות, שלא חסר רגש, או הצעות, לחיים הסנטימנטאליים, בתקופות מסוימות, יש מתרחשים דברים בלתי צפויים. הכל קורה, כאילו, יש מתחים הקשורים לכוח, גאווה, שליטה עצמית, מלווים בהתפרצויות בלתי צפויות. על פי הורוסקופ חודשי מזל בתולה, ה"אשמים" הם אוראנוס, פלוטו והשמש. שבתאי, שליט בית התשוקה והמיניות של מזל הבתולה, הוא במצב לא נוח: איך שלא יהיה, הוא מתנגש כל הזמן במרקורי, אשר ממוקם בעמדה של רגרסיה והוא קצת מדוכדך. אי הנוחות עלולה להתרחש בשל חוסר יציבות, ליקויים בתקשורת, פערים בדעות וקניין הרוחני-תרבותי. ייתכן שיהיו וויכוחים סביב לנושא של נסיעות שאתם חייבים לעשות, או טיול שנערך כטיול רומאנטי ושבסוף הדברים יוצאים טוב.

בריאות
הורוסקופ חודשי מזל בתולה מבשר על כך שאתם עוברים תקופה לא מספקת, די קשה, למרות המאמצים שאתם עושים כדי לשמור על קו בריאות תקין. מרקורי, השליט של מזל בתולה, נמצא בחודשיים הבאים בעקרב ויהוו את שלושה הצטלבויות עם שבתאי. שבתאי הוא הבסיס של בית המחלות של מזל בתולה. לכן, חודשיים הבאים הם החודשים המסוכנים של השנה הזאת. תיזהרו!

[google1]
[facebook_like_button]