מזל בתולה הורוסקופ חודשי מרץ 2017

Post icon

אתם חושבים שאתם אומרים את הדברים הנכונים, אבל למעשה, לפי אסטרולוגיה חודשית אלה שסביבכם עוזבים מפני שהם מוטרדים מהערות שלכם. הם מאמינים ההיפך ממה שאתם אומרים זו האמת.




קריירה וכסף

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תהיו מאד עמוסים בגלל העבודה או בגלל התמודדות עם מצבי משבר, מצבי חירום או מצבים אחרים המייצרים אקלים של עבודה אינטנסיבי ומתוח. אתם צריכים להיות מאד מאורגנים, שיהיה לכם סדר עדיפויות ברור, רוגע ודיפלומטיה. מבחינה הכספים, יכול להיות שבחלקו הראשון של החודש הכסף שלכם "יחליק" בין האצבעות בקלות רבה מדי.

אהבה ומשפחה

אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה של תחייה בחיי הזוגיות ותחושה של התייצבות. הדברים מתחילים להתבהר ומופעיים פתרונות לכל מני בעיות. החברים הקרובים יתמכו, כפי שהם יכולים, עם כמה עצות, גישור, וכו'. במצבים מסוימים, מדברים על הצלחה של בן או בת הזוג. בחלק האחרון של החודש עלולים להופיע כמה סימנים שחוזים סיבוכים עתידיים, הודות מאדים שמתחיל בנסיגה.




המצב הבריאותי

בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. אסטרולוגיה חודשית ממליצה להיות זהירים, כי יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.



מספר הצפיות בעמוד זה: 3,152
דירוג הגולשים: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Loading…

.