מזל בתולה הורוסקופ חודשי מרץ 2016

מזל בתולה החודש צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי יהיו כאלה שיבינו אותן לא נכון. על פי המלצת הורוסקופ חודשי מזל בתולה טוב יעשה להיות יותר צנוע ויותר פרקטי כשמדובר מערכות יחסים עם הסובבים אותו. יש תקופה טובה מאוד במחצית השנייה של החודש או למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

 

 

 

קריירה וכסף
במהלך חודש הזה, העיסוקים המקצועיים של הבתולה יכולים להיות קשורים ליופי, לאמנויות. מצד שני, זה כדאי לזכור שוונוס ברגרסיה בבית העבודה יכול לייצר נטייה לרשלנות, עם השלכות לא נעימות מאוחר יותר. כמו כן, אם יש לכם מערכת יחסים במקום העבודה תדאגו לכך שהיא לא תוביל להורדת תשואות ואיכות העבודה או בעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית מזל בתולה יזכה להוקרה וערכה על עבודתו הנאמנה ומסורה שהוא עושה. בכל מקרה, זה לא הזמן לעשות הכל לבד. אפילו הכסף של הבתולה קשור, בדרך זו או אחרת לשותפויות ועבודת צוות.

אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים מבוססות של מזל בתולה, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות, חוזר למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, מה שמביא רגיעה באופן כללי. לפי הורוסקופ חודשי יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. בכל מקרה, לא לצפות לניסים! להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה. אם יש לכם קשר אהבה חדש או אהבה מלאת תשוקה, להיות זהירים כי זה יכול להשפיע על הקריירה.


בריאות
עם מרקורי, אשר נמצא בנסיגה ועם שבתאי בבית הבריאות של הבתולה, החודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן. להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,612
Rate this post